💞عشق جان است و عشق تو جانتر جانان...💞

با تو خوشبخت ترینم😍😘

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿۵۱﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ ﴿۵۲﴾

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

لطفا دعااا🌸🙏🏻

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۵۶ ب.ظ

سلاااام دوستان🙏🏻 سلام عزیزای دل

خب من الان تو قطارم و دارم برمیگردم کرج. 💐 بعد از شش روز دلتنگی و کلافگی از نشنیدن صدای مهربونش 😔😔 امروز وااااقعا بی تاب بودم. بالخاره ظهر زنگ زد و دوستم پروازکنان گوشی رو آورد😍😍. اردوگاه تموم شد و امروز تقسیم میشن.

بچه ها لطفا لطفا لطفا خیلی دعا کنین کرج تهران بیفته🙏🏻🙏🏻 قلبم تو دهنمه . 😣 امید و توکلم به خداس❤️ بازم منتظر دستای مهربونش. 

الان زنگ زد دوباره اگه زودکارشون تموم شه تقسیم شن ، میاد راه آهن با هم میریم☺️💃🏻🙊

به خدا میسپرمتون. 

۹۶/۰۱/۲۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
مری مریا

نظرات  (۶)

ایشالا که هر چه صلاحه پیش بیاد و دعا میکنم صلاحتون تهران و کرج باشه 🙏🏻😍
پاسخ:
الهی آمیییین😘❤️❤️❤️مرسییی ترکان جونم
انشاله ک تهران و کرج میشه 😍😍😍
پاسخ:
اوهووووم سارایی تهراااان😍😍😍🙏🏻🙏🏻🙏🏻
ای جااااان ِ دلم
توکل به خدا، ان شاءالله خیره
خدا حتما حواسش بهتون هست.... با خبرای عالی بیا 😍
پاسخ:
هدییییییه جونیییی
خدای مهربوووون😍😍😍
تهران، هرروز صب میره و عصرا میاد❤️❤️وای خیلی خوشحالمم
خدا رو صد هزار مرتبه شکر
عالیه 😍
پاسخ:
مرسی عزیز دلممم، فدای تو مهربوووون😍😍😘😘
عزیزممم 😍
چون متاهله ان شاالله تهران کرج میفته ⁦:-)⁩
پاسخ:
😘😘
تهراااان شد آرزو. خداروشکر خیال منم راحت شد. ایشالا که دل همه جوونا خوش باشه🙏🏻💐
لعنت به سربازی
من لین روزارو با گوشت و خونم کشیدم
پاسخ:
میگذره عزیزم.
من که دارم باهاش کنار میام کم کم🙏🏻چاره ای نیست باید بگذره بهرحال

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی