💞عشق جان است و عشق تو جانتر جانان...💞

با تو خوشبخت ترینم😍😘

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿۵۱﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ ﴿۵۲﴾

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

حال خوشبو

جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۱۸ ب.ظ

سلام عزیزای دلم. بابا حالش بهتره خداروشکر. هفته بعد باید بره چکاپ قلبش.

اومدم خونه گلاب اینا، تمام ساعت با بابای گلاب بحث فلسفی و سیاسی و اقتصادی میکنیم. در حال چالشیم. 

آدم پر مغز و باسوادیه... ماشالااااا شوخ و بی نهااااااایییییتتتتت بانمک. آدمی نیست که ببیندش و عاشقش نشه. خودش و خانمش ماهن.

خلاصه که حالم بهتره، مامانبزرگ گلاب اومده اینجا یه خانم انرژی مثبت😍 خداحفظشون کنه و دختردایی و بچه هاش اینجان، جمع میشیم دور هم، قلیون میذاریم و فیلم میذاریم و خلاصه میخندیم.

ظهر خودم رو دوتا ادکلن اورجینال خوشبو از شرکت دوست بابای گلاب مهمون کردم😎😛 عطراش فوووووق العادن. 

گفتم از حالم یه خبر بدم از نگرانی دربیاین. فردا عازم شهر مدرسه ایم با خاله کوچیکه و پسر کوچولوش. همین خودش قوت قلبیه. خاله و منم که میدونین چقد همدم همیم...

فعلا همینا...مرسی از همتون که کنارم بودین. مرسی که نگرانم بودین. مرسی بابت انرژیای مثبتتون.

۹۷/۰۹/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
مری مریا

نظرات  (۱۱)

۰۹ آذر ۹۷ ، ۱۸:۲۴ بـانـوی بــرفی
خدا رو شکر که حالت خوبه
ایشالا که همیشه بخندی عزیزم
مبارک ادکلنت باشه
پاسخ:
مرسی عزیزم خیلی بهترم.
قربون شما خانم خانما.
فدات قابل شما رو نداره.
استوریت رو که دیدم خوشـآل شدم که انگار سرت گرمه و خوشآلی :)
ولی امیدوارم حال دلتم خوب باشه ، خداروشکر که حال پدرت بهتره ...
زمـان مسائل رو آسون و رقیق تر میکنه ! 
امیدوارم عمیقا و قلبن خوب باشی :*
پاسخ:
مرسی عزیزم که بفکرمی. آره خداروشکر روحیم و حالم خیلی بهتر شده.
حال دلم... دلی که میشکنه... دلی که آرزوهاش رو یکی یکی داره دفن میکنه...
مدارا میکنم و سعی میکنم زانوی غم بغل نگیرم.
مرسی عزیزم دلم. امیدوارم قلب مهربونت همیشه آرامش داشته باشه که انقد خوش قلبی.
سلام.خوبی؟
بهم سر بزن.
پاسخ:
سلام. تشکر
ای جووون دلم ماه ِ من، زیبای من 😍
اودکلن های خوشبوت مبارکت باشه مری مریا 😙
خدا رو شکر که حالت بهتره و خدا رو شکر که بابات برگشتن خونه... خدا حفظتون کنه ❤
پاسخ:
فدای تو ، فدای تو، فدای نو😘
خداروشکر که هستی، که انقد خوبی. 
مرسییی عزیزم ، قابل شما رو نداره بانوووووو.
مرسی عزیزم، 
بابا بهتره. آرومتره. مرسی خدا خانواده مهربونت رو حفظ کنه❤️🌹
۰۹ آذر ۹۷ ، ۲۱:۴۶ فری خانوم
خداروشکر عزیزم
روزی چندبار بهت سر می زدم
خریدات مبارک باشه
پاسخ:
مرسییی قشنگ خانوم.
الهییی ببخشید منتظر موندی. خیلی خوشحالم که شما رو دارم.
مرسیی خانم خانما. قابل نداره
خدا رو شکر که بهتری عزیزم :)
پاسخ:
مرسی عزیزم، خداروشکر🙏🏻
سلام مری جانم
بلادور باشه
خداراشکر الان حال پدرت خوبه

ببخش من به کل بیخبر بودم عزیزم
چند روزی نت نبودم
پاسخ:
سلام عزیزدلم
مرسی زنده باشی. قربون شما لطف داری.
این حرفا چیه عزیزم ! درک میکنم🌹❤️ 
موفق باشی ایشالا
۱۲ آذر ۹۷ ، ۲۳:۰۲ فری خانوم
مری مریا
کجایی؟؟؟
خوبی؟
پاسخ:
جان دلم با معرفت.
هستم، خبر خاصی نیست.
خوبم عزیزدلممممم.شما خوبی؟؟
۱۳ آذر ۹۷ ، ۱۴:۵۲ بـانـوی بــرفی
سلام عزیزم خوبی؟
بابا بهتر شد؟

پاسخ:
سلام بانو جان مهربون.
بله بابا بهترن مرسییی که احوال پرسیدی. 
۱۴ آذر ۹۷ ، ۰۱:۰۰ فری خانوم
خداروشکر
بابای عزیزت بهترن؟ رفتی پیش خانواده؟
پاسخ:
مرسی عزیزدلم،
نه هنوز راستش. میخوام هفته ی بعد برم. این دوهفته اومد خرم آباد. 
سلام
خوبی؟؟
فقط خواستم جویای حالت باشه عزیزم
پاسخ:
سلام عزیزم مرسییی خودت خوبی؟
فدای تو خیلی خیلی بهترم شکر.
مرسی از احوالپرسیت😘

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی