💞عشق جان است و عشق تو جانتر جانان...💞

با تو خوشبخت ترینم😍😘

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿۵۱﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ ﴿۵۲﴾

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

تا کی خوابای من انقدر شاخه به شاخس؟؟؟

سه شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۴۷ ق.ظ

سلام عشقا خوبین؟؟ 

من از بی خوابی تمام بدنم منقبض شده.فکم درد گرفته.😒

شنبه که تو اتوبوس پست گذاشتم اصلا نخوابیدم. وقتیم رسیدم خونه دختردایی تا صب گرم صحبت بودیم، ظهرم که اومدم شهر مدرسه یعنی من کلللللا 3ساعت خوابیدم قبل اون. دیروز عصر با خاله و دختراش رفتیم بازارگردی. برای خودم چنتا لباس راحتی و بافت و گپ خریدم و سه تا روسری و یه سوئیشرت مشکی آبی... خلاصه کلی خودمو تحویل گرفتم🙈😄. جانان رفته تبریز برای سمینار یکی از بهترین دوستاش🙏🏻 تمام دیشب رو با نگرانی و پریشونی خوابیدم شاید کلا ٤ ساعت.طلوع صبح جانان اس داد رسیدن خیالم راحت شد اما دیگه نتونستم بخوابم .صبحم رفتم مدرسه دلم برای بچه ها تنگ شده بود واقعا😬 نمیدونم این شرایط وحشتناک تا کی ادامه داره. ولی میدونم عاشق بچه هامم... عاشق خانم خانم گفتناشون. امروز با دوازدهما متن تحلیل کردیم و شروع کردم کم کم باهاشون انگلیسی صحبت میکنم🤓 سخته براشون ولی من تصمیمم رو گرفتم درحد خودشون به زبون روان تر و آروم تر باهاشون حرف میزنم کم کم راه بیفتن ایشالا🙏🏻😍 اونا تقصیری تو این شرایط من ندارن. 

امروز عصر رفتم با یه مقدار پول که از کادوها خونه مونده بود یه انگشتر برای انگشت حلقم خریدم (انگشتر نشون و حلقم موقع دستکش پوشیدن و کار کردن اذیتم میکنن میخوام یه چیز صاف بخرم که کلا دستم کنمش. عجله ای خرید کردم و هول شده بودم دوسش ندارم فردا میرم عوضش میکنم😍🙈 

الانم یه تعداد برگه تصحیح کردم و خسته شدم بقیشو گذاشتم کنار اما خوابم نمیبره. فردام ٦و نیم باید بیدار شم😴 از کم خوابی چشمام گود افتاده باز . 

خونه خودمون و خونه مامانم اینا رو تخت آجی خیلییییی خوب میخوابیدم این مدت.اما همین که این رفت و آمدا شروع میشه نظم خوابم به هم میخوره😢

برم سعی کنم ببینیم میتونم بخوابم☹️ شبتون بخیر و خوشی عزیزای دل.

۹۷/۱۱/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۲
مری مریا

نظرات  (۸)

سلام مری جونم :* میگما از این حلقه های ساده بخر منم از همونا دارم خیلی خوبه عالیه اصن هم اذیت نمیکنه توپر هم نخر چون انگشت رو لاغر میکنه :| :( منم توخالیش رو دارم تازه قیمتشم مناسب تره
پاسخ:
سلام عزیزدلم، خوبی؟؟اتفاقا خودمم عاشق اونام و فک میکنم هرخانمی باید یدونه از اونا داشته باشه. ولی انگشتای من خیلی درشته و هرچی تا حالا پوشیدم انگار باریک بوده تو دستم، اگه یوقتی یدونه ببینم که تو دستم بشینه حتما به این گزینه فک میکنم.
خیلیم خوبه 😘❤️
خریدات مبارک عروس خانوم مخصوصا حلقه .... می تونی رینگ بخری که راحت باشه ...
پاسخ:
مرسی مرسییی عزیزدلممممم🌹😘دقیقا اگه گیرم بیاد چیزی که خوب تو دستم بشینه حتما اولویتم رینگه❤️
الهی بگردم.......
کاش زودتر برنامه ی خوابت منظم میشد، این رفت و آمدها خیلی سخته، حق داری..... خودمم که بی خواب ِ عالمم! قشنگ می فهمم چی می کشی......
خریدات مبارکت باشه سفید برفی جونم 😙 الهی که به شادی بپوشی 😍
ووویییی من عاشق این حلقه ساده ها هستم، بهشون رینگ میگن چی میگن 🤔 احتمالا تو هم همینو میگی اگه درست متوجه شده باشم......
ان شاءالله همونی که مدنظرت هست رو پیدا می کنی 😍
چقدر خوب که برای شاگردات انقدرررر ارزش قائلی.... تو بی نظیرترینی 😍 مطمئنم شاگردا هم به عشق ِ تو حسابی درس می خونن ❤
پاسخ:
خدا نکنهههه جان دللللل،..
کاااااش، پوست و گوارش و ... همش کن فیکون میشه😢این رفت و آمدا داره یجوریییی کلافم میکنه که دوس دارم قید شاغل بودنو بزنم😞 اییییی کاش وضع خوابمون درست بشه. ☹️
مرسیییی قشنگ جان قابل نداره. ❤️❤️عشقی شما😘
اوهوم دقیقا دربه در رینگ ساده بودم که متاسفانه اندازه هاشون تو انگشت من خوب نیست🤔 خلاصه اگه یدونه قشنگ اون رو گیر بیارم همون رو برمیدارم☺️
مرسییی تصری میرم پیِش🤗 
وظیفمه عزیزم. من واقعا انرژی میگیرم از دوس داشتنشون😘از توجهشون به درس... خودت بی نظیرترینی مهربونِ دنیا😍😍خداروششششکر آره توجهشون خیلیییییییی بیشتر شده.
اعتراف می کنم "مرسییی تصری میرم پیِش" رو شونصد بار خوندم تا فهمیدم منظورت چی بوده 😂 دیگه می خواستم بیام بگم مری این به چه زبونیه؟! ترجمش کن لطفا..... 😆
فدای تو بشم مهربون جونم 😚
پاسخ:
اعتراف میکنم که حق داشتیییییی😎😂، ظهر که رسیدم خونه رو به زوال بودم از خستگی! با اون حال نوشتم.
عصری میرم پِ یِ ش🙈  خخخخخ قرونت برم😍😂 واقعنم مترجم لازم بود☹️
خدا نکنههههه جان دل❤️😘
سلام عزیزم
کار انتقالیت به کجا رسیده؟؟
برای شما کادوی خونه م آوردن؟ برای ما فقط مامان و مادربزرگ اشکان کادو خونه آوردن

پاسخ:
سلام خانمیییی،
والا بابا داره پیگیری میکنه برا سال بعد،همه قول میدن. توکل به خداااا❤️❤️🙏🏻🙏🏻
اره عزیزم خاله ها و دخترخاله هام اومدن دستشون درد نکنه.❤️عههه یعنی رسم ندارین؟؟؟
نمیدونممممم،فقط کادو عروسی دادن 😭😭
همون کادو عروسی رو به حساب خونه م گذاشتن حتما 
پاسخ:
اوخی فدای سرت عزیزدلم. 😘😘
غصه نخور این پولا جبران میشه
وای بی خوابی و کم خوابی ادمو اذیت میکنه 😔 من یادمه بعد زایمان بخاطر گریه های ترنم چند روزی نخوابیدم یعنی در حد دو سه ساعت شاید خوابیدم .چون کلا خوش خوابم خیلی سختم بود و قیافم وحشتناک شده بود .یه روز گفتم من فقط میخم بخوابم و‌ترنمو گذاشتم پیش مامان و مادرشوهر و‌رفتم چند ساعتی خوابیدم 🥴🥰🤪
حلقتم مبارکت باشه خیلی ناز بود ❤️😍
پاسخ:
کم خوابی کسل و خسته و بداخلاق میکنه آدمو. 
آخی یادمه اوایل کم خواب بودی. خداروشکر ترنم کوچولوی خوش اخلاق الان اذیتت نمیکنه و میتونی واسه خودت استراحت کنی😍❤️
حالا من اونقدم خوابالو نیستم فقط باید خستگیم دربیاد🤪
آخیییی دیگه فک کنم خیلیییی خسته بودی 😘کار خوبی کردی تا خودت سالم و سرحال نباشی نمیتونی وظایف مادریت رو خوب انجام بدی🤗
مرسیییی عزیزدلم، چشمات نازه🌹❤️
سلام عزیزم
امسال کار انتقالی ممکنه درست بشه؟؟
کمی واست سخته رفت وامد مداوم

ای جانم ،چه خانم معلم خوبی هستی تو
پاسخ:
سلام به روی ماهت خانم خانما.
امسال که دیگه تقریبا تمومه. ما داریم همه هولمون رو میزنیم واسه سال بعد ایشالا🙏🏻
واقعا سخته، کلافه میشه آدم هرهفته تو جاده ها😒
مرسییی خانم وظیفم رو انجام میدم😊❤️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی