💞عشق جان است و عشق تو جانتر جانان...💞

با تو خوشبخت ترینم😍😘

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿۵۱﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ ﴿۵۲﴾

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

یلدای ته تغاری🍉🤪 و اولین ته چین درخواستی🤩

چهارشنبه, ۵ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۳۲ ق.ظ

سلام عشقای مهربون...


ممنونم از همتون بابت این مدت. کنارم بودین همه جوره... گذشت...بالاخره گذشت.

بدون رمز مینویسم که همه از نگرانی دربیان. 


روز قبل یلدا همه چی آروم شد و همه چی عادی شد. رفتم خونه خودمون و یه دنیااااااا حرف و قول و قرار☺️🤗جزئیاتشم بماند.

صبح یلدا بیدار شدیم. من جین سورمه ای و پالتو سورمه ای، با روسری صورتیو کتونی صورتی پوشیدم، بعد ار مدتها از خودم راضی راضی بودم😍 رفتیم هایپر کلی خرید و کیک انار خریدیم و کلی جینگیلی جات و گیفت یلدا. 

عصرم من مشغول اولین شام( علیرضا عاشق ته انداز و ته چینه) مشترکمون شدم. علیم رفت خرید، برام سبد لباس که دراصل پافه خریده بود با یه دسته گل نرگس و رز. 💐 داشتم سفره یلدا میچیدم که در زدن، مامان و آجیا بودن. برام یلدایی آورده بودن.  مادر مهربانم باسلوق درست کرده بود و خودش سبد میوه چیده بود. ژله هندونه گذاشته بود و پشمک و اینجور خوراکیا. سفره مامانم رو رو میز چیدیم و چنتا عکس گرفتیم. مامانم اینا مهمون بودن خونه خاله رفتن( مام دعوت بودیم ولی ترجیح دادیم اولین یلدا خونمون باشیم🙊) شام رو خوردیم( علیرضا که عاشقش شده بود و کلییی تعریف کرد😝🤤 بعدشم کلییییی خوراکی خوردییییم🤪 یعنی در حد خودکشیااااا. فیلم آینه بغلم دانلود کردیم دیدیم😛


فردای یلدا بکم فیلم دیدیم و یه سر بیرون رفتیم. شامم آجی و ریحان رو دعوت کردیم که از غذای شب قبل به درخواست آجی پختم. اون شبم ساعت ١٠ آجی رفت. مام یه ساعتی نشستیم با ریحان قل کشیدیم و خندیدیم. بعدم ریحان رو رسوندیم و زودم خوابیدیم😴😴یکشنبه ظهر حرکت کردیم اومدیم سمت شهرستان. علیرضا من رو رسوند و خودش رفت ماهشهر.

میخواست کارت پایان خدمت ببره و مدرکش رو تحویل بگیره. منم که رفتم خونه خاله، البته جانانم همون شب پول بهم داد که برای خودم کادوی کریسمس از یه پیج رژ سفارش بدم💄🙊خاله کوچیکه و نی نی خوردنیم خونه خاله بودن. همون شب با اینکه خسته بودم نی نی رو سپردیم به اون خاله و من و نانا(مامان نی نی) رفتیم پیاده روی. 

دوشنبه و سه شنبه رفتم مدرسه. ☺️عااااشق محیط و دانش آموزامم. یه بنده خدایی با اینکه میدونه من متاهلم اما ... دیگه منم اون روز مفصل واسه جانان تعریف کردم و پیامای اون بنده خدام جوری جواب دادم که اصلا دوس ندارم این طرز صحبت رو.😒 متاسفانه نمیتونیم خیلی تند بریم بخاطر شغل و سمتش.🤭

دیگه سر کلاس با بچه های هفتم بادکنک باد کردیم و من چندین کلمه پای برد نوشتم. بچه ها دو به دو انگلیسی کلمه ها رو مینوشتن رو بادکنک هر بادکنکی که کلمه اشتباه داشت میترکوندیمش و بادکنکایی که همه کلمه هاش درست بود رفتیم تو حیاط و پرواز دادیم🎈😇 چقد همه ذوق کردن حتی همکارا. اینجوری بیشترم یاد میگیرن😋

خلاصه که دیروز عصر جانانم اومد دنبالم و شام رفتیم خونه دخترخالش بعد از شام اومدیم خرم آباد خونه گلاب اینا😘😘 

دوسه روزی اینجاییم و بعدم میریم اندیمشک. دوشنبه و سه شنبه من مدرسه دارم. بعدش ایشالا به سمت کرج و خونمون.

جسته و گریخته فقط گزارش نوشتم. ایشالا از این به بعد به روال قبل🌸💖

بخدا من خیلییییییی میخوامتون که انقد حالمو پرسیدین و هوامو داشتین💐❤️ مراقب خودتون باشین.

۹۷/۱۰/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
مری مریا

نظرات  (۶)

۰۵ دی ۹۷ ، ۱۳:۱۶ سارا میم
خداروشکر عزیز دلم خیلی خوشحالم واست 🌸🌸🌸🌸😘😘😘
وااای معلم خلاق خوش بحال دانش اموزات ک اینقد معلم با ذوقی دارن ایول💪💪💪💪💪
دست مامان بابا و‌احیا درد نکنه من عکسشو دیدم خیلی عالی بود 
هپی کریسمس❤️❤️❤️😍❤️😘
پاسخ:
مرسییی سارای نازنین مننننننن😘😘😘💖💖💖🌸🌸🌸خوشبحالم که تو دوست منییی
عزیزم لطف داری به من🙊 خجالتم میدی، خب آخه من که زحمتمو میکشم اقلا یجوری بکشم که نتیجه بده و اثری داشته باشه☺️
سر شما درد نکنههه مهربون♥️🙊 عالی تویی.
هپیییییییی مپی به شمام عزیزم♥️♥️❤️❤️💃🏻💃🏻
۰۵ دی ۹۷ ، ۲۱:۳۳ فری خانوم
سلام عزیزم
خوشحالم که نوشتی هرروز بهت سر مبزدم
خوشحال ترم که برگشتی خونه عشق
خداروشکر
الهی از این به بعد فقط خوشی باشه و دنیا دنیا آرامش
دست مامانتم درد نکنه .... خیلی زحمت کشیدن ....

خوش به حال بچه هایی که تو معلمشون هستی

پاسخ:
سلام به روی ماهت دوست نازنین و قشنگ من😍
عزییییزم مرسییی که وقت گذاشتی♥️مرسی که به فکرم بودی.
بلههه دیگه دارم سعی میکنم اون روزا رو فراموش کنم. 
خداروهزار بار شکر🙏🏻🌸
آمیییین. تو زندگی همه جوونا و همچنین شما و همسرت💐
سر شما درد نکنهههه بانو.
من فقط وظیفم رو در حق اون بچه ها ادا میکنم☺️خوشبحال من که دوستایی مثل شما دارم.
سلام زیبای من 😍
خدا رو صد هزار مرتبه شکر که آرامش بهتون برگشت و همه چی عادی شد..... خیلی خوشحالم که دلت آروم گرفته خوشگلم 😙 خدا رو شکر ❤
اولین شب یلداتون چقدر قشنگ بود مری مریا 😍 چه کار خوبی کردید دوتایی برگزارش کردید..... کلی خاطره شد....
یعنی من هلاک اون ایده ها و خلاقیتتم بخدا 😍 آیا منو جزو شاگردات قبول می کنی؟! والا بخدا، منم بیام یکم کنارت ذوق کنم و چیز یاد بگیرم 😁
در مورد اون بنده خدا..... خودم کشیدم و دقیقا می فهمم چی میگی.... اینکه به خاطر یه سری معذورات، مجبوری ملاحظه کنی و زیاد درگیرش نشی.....
امیدوارم اون بنده خدا و امثال اون، سر عقل بیان و به راه راست هدایت شن......
پاسخ:
سلااااااام به روی ماهت عزیزدل💖
خداروشکر خداروشکر خداروشکر که اون روزا تموم شدن . و بازم آرامش و خنده به قلب و خونمون برگشته.
مرسییی عزیزمهربون من😍😍
دوتامون ذوق داشتیم کنار هم خونمون باشیم. چقدم خدایی خوش گذشت😇🙊
قربونت برم که انقد دلگرمییییی میدییی❤️راستش کلا معتقدم بچه ها با بازی و سرگرمی بازدهیشون بیشتره و واااااقعا همه ی مدارس اون منطقه میگن بچه های من یه سر و گردن حتی از بچه های آموزشگاهم بالاترن خداروششششکر. عاااشق زبانم هستن همشون. اختیاااار داری من کوچیک و مخلصتم یه تنههه🤗
اوووووفففف اولش اصصصلا فک نمیکردم همچین قصدی داشته باشی😣بعد که فهمیدم واقعا بدم اومد از کارش میدونه من خیلی نمیتونم مانور بدم داره اذیت میکنه.
آمیییییین🙏🏻🙏🏻🙏🏻
۰۶ دی ۹۷ ، ۰۸:۵۸ لی لی پوت
سلام مری خیلی نگرانت بودم خوشحالم که بهتری و روزای بد در حال تموم شدن هستن :) پس صحبت کردین و به خیری گذشت دوستم :*
لطفا زود به زود بنویس واسمون :)
پاسخ:
سلااااام عزیزدلم. معذرت میخوام که منتظر و نگرانتون گذاششتم♥️ مرسیییی مهربون
بله بله خیلی صحبت کردیم وحلش کردیم.
به روی چشششم حتما.😘😘
سلام
خوشحالم همه چی الان خوب پیش رفته
خوشحالم برای یلدای با هم بودنتون
خوشحالم که خوشحالی
حال دلت همیشه خوب
پاسخ:
سلاااام عزیزدلم.
مرسییی مهربون😍😍
منم خوشحالم که دوستای انقد مهربون دارم. 
الهی آمیییین. الهی حال دل همه خوب و خوش باشه.♥️
خدا رو شکر که حالت بهتره عزیزم
یلداییت مبارک باشه😍
پاسخ:
مرسییییی آرزو جان،😍
لطف داریی دوست نازم❤️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی