💞عشق جان است و عشق تو جانتر جانان...💞

با تو خوشبخت ترینم😍😘

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿۵۱﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ ﴿۵۲﴾

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

به رسم یادگار...

يكشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۳۰ ب.ظ

نشد با شاخه ها بغل کنم تو رو...

نشد نشد نشد... برو برو برو...

اراده داشتم ، بدونِ کاشتن... 

که عادتت بدم به ریشه داشتن...

که عادتت بدم یه گوشه بند شی... 

به مبتلا شدن علاقه مند شی...

نشد که از دلم جدا کنم تورو...

نشد نشد گلم ، برو برو برو...

نشد که بی دهن صدا کنم تورو...

تمام حرف من...برو برو برو...

قدیما هر گلی شناسنامه داشت...

تموم میشد و بازم ادامه داشت...

تو شیشه ی گلاب.. تو شعر شاعرا...

تو گلفروشیا...تو جیب عابرا...

همون کسا که از تو باغچه چیدنت...

توی خیالشون ادامه میدنت...

نشد نشد نشد...

تمام حرف من برو برو برو...

تو داری از خودت فرار میکنی...

داری با ریشه هات چیکار میکنی...

برو برو ولی به رسم یادگار

شناسنامتو تو خونه جا بذار...

برو برو ولی به رسم یادگار...

شناسنامتو تو خونه جا بذار...

۹۷/۰۹/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
مری مریا

نظرات  (۱۱)

حجم غصه ات رو با شعر و آه و سوز بیشتر نکن مری جانم !
اصلا بنظر من فکر هم نکن ! کاش الان کار نداشتی شهرستان 
میتونستی دو روز بری بخوابی همشو ! ذهن آدم آروم میشه ...
ذهنتو هر جور بلدی آروم کن ! 
دغدغه ناراحتی پدر مادر بده ، بدترش وقتی که میدونی این تویی که با کارت ناراحتشون کردی ! آدم میسوزه ولی اونا بزرگتر ان میتونن درک کنن مسئله رو ! تو باید عاقل باشی ، تو باید ذهنتو خالی کنی درست فک کنی ، فقط تو مهمی !
فقط میتونم دعا کنم ، اما فکرت بدجوری دغدغه ام شده 
دعات میکنم :(
پاسخ:
حجم غصه و غمم رو هییییییییچ چیزی نمیتونه نشون بده.
اون همه آرزو. اون همه رویا و نقشه.
چی میشد این کاشت عملی میشد.
میرفتم تو تاریکی و یه پتو میکشیدم روم. 
نمیدونی چقد قلبم بی قرار مامان بابامه.
نمیدونی چقد وقتی بابام نشوندم تو اتوبوس و بوسم کرد چه حالی شدممممم... 
نمیتونم فک کنم. 

۰۴ آذر ۹۷ ، ۲۱:۵۱ بـانـوی بــرفی
مری جونم ایشالا که حل بشه  خیر باشه
میدونم هیچوقت از ذهنت نمیره 
عزیزم با این حال تا شهرستان هم رفتی
فکرم مشغولت شده 

پاسخ:
خدا انقد آروم اشک ریختم 
انقد بغض قورت دادم
انقد نقطه به نقطه ی اون خونه لعنتی از سرم گذشت...
کاش دوام بیارم
خوب میشه همه چی
زمان همه چی رو بهتر میکنه 
صبر کن یکم ، بی قراری نکن خودتو آزار نده
راه درست رو پیدا میکنی ایشالا :(
پاسخ:
مرسی ریحان عزیزم
خودت رو ناراحت نکن
چشم عزیزم. ببخشید فکریتون کردم
خوب میشه همه چی
زمان همه چی رو بهتر میکنه 
صبر کن یکم ، بی قراری نکن خودتو آزار نده
راه درست رو پیدا میکنی ایشالا :(
واسه ی انتقالی غصه داری مری ؟ درست میشه یکم صبر کن همه چی اکی میشه :(
پاسخ:
نه عزیزم. 
درست میشه ایشالا ... چیزی نیست فکر خودت رو مشغول نکن
۰۵ آذر ۹۷ ، ۲۰:۱۲ بـانـوی بــرفی
سلام 
خوبی عزیزم؟
پاسخ:
سلام بانو. 
بین خوب بودن و تظاهر به خوب بودن تفاوت هست...
۰۵ آذر ۹۷ ، ۲۱:۰۳ فری خانوم
چقدر غمناکم برات 
من عادت دارم قبل خواب به عزیزام فکر میکنم و دعا می کنم و می خوابم 
دیشب فقط تو توی ذهنم بودی .... 
کاش این  روزها زود بگذره ...هم جنس خودم رو می فهمم ... می دوتم هرلحظه داری روزهایی که گذشت رو مرور میکنی و میسوزی
کاش زندگی روی خوشش رو نشون بده .... روزهای خوب زودتر برسه .... اینقدر ارامش داشته باشی که این تلخی ها کمرنگ بشه... درست میشه مطمئنم ... 
پاسخ:
چقدر قلبم مچالس. چقد خسته ام.
دوس دارم بگذره این روزا. این سایه نحس بره از زندگیم.
مرسی مرسی مرسی. خیلی دلگرم شدم با این حرفت. 
هرلحظه دارم این اتفاقای اخیر رو مرور میکنم. هرلحظه دارم به خودم میگم چی شده؟؟؟ خوابه؟؟؟
منتظرم بیدار شم...
کاش تموم شه فقط این عذاب. این درد... این بی اعتمادی و خونه خرابی...
درست میشه مری جانم 
همش تو فکرمی دعا میکنم که روحیه ات بهتر بشه عزیزم مشکلت حل بشه :( 
پاسخ:
توکل بر خدا.
ایشالا هرچی خیره همون رو برامون رقم بزنه🙏🏻🙏🏻
آخه چی شد یه دفعه تو نو عروسی عزیز دلم الهی که دیگه توی قلبت غصه نباشه و به زودی بیای از شادیات واسمون بنویسی از صمیم قلبم دعا می کنم برات :*
پاسخ:
مرسی لی لی پوت عزیزم. 
 ناشکری نمیکنم ولی خدا داره روی بد زندگی رو بهم نشون میده.
آمین عزیزم مرسی که به فکرمی
نمیدونم چی شده و چه اتفاقی افتاده،این خیلی بده
اصلا نمیدونم ولی نگرانتم
امیدوارم هرچی که هست حل بشه 
پاسخ:
آرزو جون توکلم بر خدا. دلمو دادم دست خدا
مرسی که به فکرمی عروس خانم مهربون. 
دو پست جدیدم خصوصیه؟
پاسخ:
آره آرزو جون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی