💞عشق جان است و عشق تو جانتر جانان...💞

با تو خوشبخت ترینم😍😘

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿۵۱﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ ﴿۵۲﴾

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

از شوق دیدنت😍😍

يكشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۴۹ ب.ظ

سلاااام به روی ماه همه ی دوستای مهربونمممم😘

شما خوبید؟؟من رو به راهم خداروشکر.💚

الان که پست مینویسم خوابگاهم و کلاس ساعت قبل رو نرفتم، موندم قسمت آخر سریال بریکینگ بد رو دیدم. خیلی فیلم قشنگی بود من که دوسش داشتم. باید برم آرایشگاه،ولی راستش ترجیح میدادم پیش همون آرایشگر خودم برم که کرجه،ولی خب ممکن نیس،چون علی بعد از ٢٤روز داره میاد و میاد همینجا دنبالم. نمیشه شلخته پلخته باشم خب.👹 تازه باید یه آرایشگاهم گیر بیارم برم اپیلاسیون☺️

کار کارورزیمم همون کرج راه افتاد ، یکی از اقوام بابا یه مدرسه استثنایی گیر اورده که اونجا ساعتاش به من میخوره تقریبا. تازه دیروز اولین روزی بود که میرفتم🙀 . میخواستم فقط آشنا شم که خود معاون گف بیا بریم بچه ها رو ببین. واااااایییی خیلییی بچه های شیرینی بودن. من ترم پیش مدرسه عادی میرفتم و حتما بعدا هم عادی خواهم بود ولی خب برام جالب بود با این بچه هام سر و کار داشته باشم. من براشون تمرین حل کردم و تک تک براشون توضیح دادم فقط با اشاره و لبخوانی متوجه میشن.در کل خوب بود.  

و دیگه که هفته بعد و هفته بعدش احتمالا دانشگاه نیام. آخه فقط یه شنبه و دوشنبه کلاس داریم و این دوهفته که هرهفتش یکیش تعطیله💃🏻 شااااید با علیی بریم شهرستان و بریم دیدن همون دوستم که پست قبل ازش تعریف کردم.

خب من برم ناهارمو بگیرم که بعدشم ارائه داریم.خداکنه خوب شه. 

مواظب خودتون باشید.خداااانگهدارتون😘😍

۹۵/۰۸/۲۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
مری مریا

نظرات  (۲)

مدرسه استثنایی هم تجربه جالبیه ک رفتی کارورزی ولی ارع بقول خودت مدارس عادی واسه تدریس بهتره از خیلی لحاظا ....
بریکینگ بد رو زیاد شنیدم .حتما میگیرم ببینیم 😍😍😍❤
دو هفته عشق و حال پس 🙈😍💪❤❤❤❤
پاسخ:
اوهوم خیلی جالبه. وقتی تمرینارو درست جواب میدن خیلیییی حس خوبی به آدم میده☺️
اوهوم عالیه .دیدنش واقعا خالی از لطف نیست.
بله بله 🙈🙈😍😍
سلام خوشگلم
خدا قوت... خدا رو شکر که کار کارورزی هم درست شد و یه تجربه ی قشنگ کنار این بچه ها خواهی داشت
واسه آرایشگاه هم کار خوبی کردی، همیشه که اینطوری نمیشه... گاهی لازمه
الهی که کنار هم حسابی خوش باشید
الان چشمم به تاریخ پستت خورد... چقدر دیر اومدم!
از لحظه لحظه ی با هم بودن تون استفاده کنید و عشق کنید عزیزم
پاسخ:
سلام عزیز دلم.
اوهوم خودمم حسابی ذوق دارم.کم کم دارم با قلقشون آشنا میشم.
اوهوم.راستش کارشم بد نبود.
ممنووووونم مهربوووونم.
خوش اومدی خانمییی😘😘😘
عزیز دلی بخدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی