💞عشق جان است و عشق تو جانتر جانان...💞

با تو خوشبخت ترینم😍😘

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿۵۱﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ ﴿۵۲﴾

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

اختصاصی ویولتم💜☔️

پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۲:۱۵ ق.ظ
سلام عزیزای دلم.
خدا میدونه از عصر چققققد احوالاتم خوشه. و این حال لذیذ رو مدیون خوشدل ترین مجازی زندگیمم💜💕 
اولین کسی که خوندمش، درکش کردم با پوست و استخونم تو دنیای نوجوونی... بعدش گمش کردم و پیداش کردم😍 دودستی چسبیدمش و چققققد برام خوشاینده داشتنش. 
بارها با اشکاش گریم دراومد، با خنده هاش خندیدم😍، نفس راحت کشیدم با خلاص شدنش. روزهااااا بوده که ده بار سر زدم بهش که فقط باخبر بشم از حال و روزش... 
عزیزدل مرسی که این همممممه خوبی رو نشونم دادی، مرسی که با وجود اختلاف سنی بینمون انقد درکت بالاس ، انقد رازداری، انقد سنگ صبوری . بغض الانم از این همه مهربونیت یکی از صادقانه ترین بغضای از سر شوق زندگیمه.😊
عصری با مامان گلاب و گلاب قدم زنون تو هوای پاییزی و بشدت دل انگیز وطن مادری میرفتیم بازار که برای خونمون حبوبات و ادویه جات بخرم. مامان زنگ زد که از مازندران بسته رسیده ، واسه شماس؟ ذهنم رفت پیش علیرضا، که خرید اینترنتی میکنه و تولد آجی نزدیکه. گفتم حتما علیرضا سفارش داده😕 صدای فانینا اومد که هدیس، گفتم هموووون پس هدیه تولده . گفت نههههه اسم فرستنده هدیس. خدایااااااا ذهنم جرقه خورد🤩 دلم هررررییییی ریخت. داد زدم بازش نکنیییین خودم بیام پس فردا وا کنم. قطع کردم . طاقت نیوردم تو همون بازار رفتم سر وقتش. 😘
وااااییی دل تو دلم نیست شنبه شه. نتونستم تلفنی واسه علیرضا تعریف کنم منتظرم فردا بیاد و حضوری با آب و تابش تعرییییف کنم😛😇 تماااااام خستگیای این مدت گلوله شدن از تنم در اومدن... انرژیم صدها برابر شد.⚡️
دنیا دنیا شرمندم کردی. ایشالا بتونم جبران کنم محبتت رو.🙊 
بخدا که یه تیکه از قلبم ، اونجا که عزیزترین آدمهای زندگیمن، جات دقیقا اونجاس. حکمتش رو نمیدونم ولی یه جورخاصی مخلصتم من.☺️
بمون برام💕💗💋💚

۹۷/۰۸/۱۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
مری مریا

نظرات  (۴)

مری مریا با دیدن این پستت شوکه شدم......
وااااای خدااااااا
آخه این همه محبت و مهربونی....... من که مُردم از شرمندگی قشنگ جان....
بخدا کاری نکردم، باور کن چیز قابل داری نیست، فقط یه یادگاریه که همش خدا خدا می کنم خوشت بیاد و شرمنده نشم....
از بسته بندیش نگم برات که..... 😅
قربونت برم مهربون ترین ِ من ❤
بدون حسی که داری دو طرفه ست و منم از صمیم قلبم دوستت دارم 😍
خود ِ خدا می دونه این روزا چقدر ذوقت رو دارم و براتون خوشحالم 😍
رفیق ترین رفیق 😙
پاسخ:
فداااااات شممممم من آخه.
☺️☺️منم امروز تو بازار شوکه شدم.
مهربونی از خودته، خدا نکنهههه دشمنت شرمنده باشه.😍
وایییییی هررررررچی که باشه ندید عاشقشم و بی صبرانه منتظر باز کردنش. مگه میشه توی خوش سلیقه کادو بفرستی و من خوشم نیااااد؟ از همون دیروز دل تو دلم نیست برم خونه ببینمششش.
اداره پسته دیگه 😖 متخصص ویران کردن دیزاین. فدای سرررت
من همیشه میگم دل به دل راه داره، این دوستی و این صمیمیت تو قلب دوتامونه💋 خوشحالم که توام انقد به من لطف داری.
آخیییی، ایششششالا بهترین لحظه ها و حسای دنیاااا مهمون هرلحظتون باشه💗🙏🏻🌹
بازم خداروشکر که هستی. میبوسمت.😘
این موقع ها  غافلگیری و سوپرایز   قشنگی 
داشتن هدیه از دوستی که تو ذهنت  نمیتونی پیش بینی کنی که بخواد واست هدیه بفرسته
:))
پاسخ:
وایییییی بهامین فوووووق العاددددس😍 
دقیقا اصلا انتظار نداری و چقد سورپرایز میشیی🌹❤️دقیقا وقتی که فکرش رو نمیکنی.
خلاصه که میچسبهههه.
سلااام مری مریای قشنگم 
دست هدیه درد نکنه ک اینقد خوشحالت کرد .هردوتون عشقید 😘😘😘
پست های قبلی هم خوندم و برات کلییی خوشحالم ک این روزهارو تجربه میکنی .تجربه شیرین و روزهای ب یادموندنی😘😘😘
الهی همیشه حال دلت خوب باشه😍😍😍
پاسخ:
سلاااااام به روی ماهت عزیزدلم❤️💗
سر شما درد نکنه دوست قشنگم . وااااقعا از صمیم قلبم متحول شدم❤️😘
مرسیی که وقت میذاری ، قربونت تووو.
واقعا با اینکه همش در حال دوندگی و بدو بدوام،ولی عاشق این روزامم. روزای آخر از یه فصل هیجان انگیز زندگی.
الهی حال دل همه خوش باشه😍😍💕💕
هدیه ی عزیز رو میشناسم
منم تازگی باهاش دوست شدم ⁦^_^⁩ تو این مدت که شناختمش دختر خوب و مهربونیه 😍
پاسخ:
عزیزم، مهربونیش حد و مرز نداره.
خدا برامون حفظش کنه🙏🏻🌹
مرسی که میای میخونی آرزو جونییی❤️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی