💞عشق جان است و عشق تو جانتر جانان...💞

با تو خوشبخت ترینم😍😘

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿۵۱﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ ﴿۵۲﴾

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

عزیمت...

پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۰۸ ب.ظ

سلام خوش دلای من... خوبین؟؟

اول از همه برد استقلالو تبررررریک میگم.🙈🙈💙💙

دوم از همه برای همتون توی ماه اسفند خوبی ، خوشی ، برکت ، سلامتی، عشق، عشق ، عشق و عشق آرزو میکنم.

نمیدونم حالم چیه الان... بهم زنگ زدن از اداره استانمون. فردا باید برم.... شنبه اولین روز حضور رسمیمه. با بابا میرم .هنوز ساکمم جمع نکردم ولی . اصن نمیدونم چی باید ببرم. 

ناخنامو بلند کرده بودم که باید بگیرم😭اینشم فدای سرم. دعا کنین کارم جور بشه. امروز نذر حضرت زهرا(س) داشتم، اگه قابل باشم برای همه دعا کردم💐🙏🏻


۹۶/۱۲/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
مری مریا

نظرات  (۴)

برات دعا میکنم مرضیه جون ایشالا حتما کارت درست میشه !
کجا میری حالا ؟! خدا نگهدارت باشه در هر صورت ^_^ :*
پاسخ:
وای کی برگشته. مرسیییی عزیزم، لطف میکنی.
شهرستان بابا اینا، چون دیپلم اونجا بودم باید میرفتم اونجا برا تدریس. مرسییی بانوی مهربون❤️
انشاله همون میشه ک دل مهربونت میخاد 😍😍😍
پاسخ:
مرسییی مامان ِجوجه ی عزیزم😘😘😘😘
ووویییییی خوش دل 😍
من یه زمانی استاد استفاده از این واژه بودم 😉
سلام مهربون ترین
بردتون هم مبارک، نوش جون تون 😁😢
ای جااااان دلم، ان شاءالله به سلامتی
نذرت قبول باشه مری مریای عزیزدلم 😙
پاسخ:
قربون تو برم من که انقد شرمندم
الان کامنتا رو جواب دادم. اصن دل و دماغ اینجا اومدن نداشتم.
سلام مهربون ترینم. اصن شما استاد لستفاده از واژه های قشنگی😘
مرسیییییی قریونت برم😍
قبول حق باشه و اینکه همیشه بیادتم من❤️
هوووووم نگرانتم مرضیه بابت همون موضوع 😞😞
پاسخ:
مرسی عزیزدلم . 
سخت بود ولی گذشت...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی