💞عشق جان است و عشق تو جانتر جانان...💞

با تو خوشبخت ترینم😍😘

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿۵۱﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ ﴿۵۲﴾

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

خریت های مکرر

پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۲۷ ب.ظ
خر بودم فک کردم دعوا تموم شده. خر بودم که فک کردم همه چی خوب شدع.
حس میکنم همه چی تمومه. یعنی باید تموم بشه. نمیتونم تعریف کنم اوضاع خوب نیست اصلا
۹۶/۰۵/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
مری مریا

نظرات  (۴)

عزیزم تموم شه چیه مگه چیشدهههههه ؟!
حل میشه خانومى غصه نخور 😘😘😘
پاسخ:
😔😔اون روز حالم خیلیییی بد بود میام مینویسم عزیزم
حل شد خداروشکر😘😘مرسی از دلداریت🤗
ای بابا این چه حرفیه نکنین تو رو خدا اشتی کنین دعوا نمک‌زندگیه پیش میاد :( اما بدون هم نمیشه اصن 
پاسخ:
اصلا نفهمیدم چی شد اون روز. به خودم اومدم دیدم مامانم اینا فهمیدن😐
آره بدون هم ممکن نیست...
تموم شدن یعنی چه دختر خوووب
مشکل رو حل کن،حل شدنیه 😃
دوباره گل و بلبل میشید 😆
پاسخ:
😔😔خودمم ناراحتم از اتفاقای اون روز آرزو. 
ولی واقعا حس میکردم دنیا به آخر رسیده.کاش دیگه هیچ وقت اون اتفاق نیفته.😔
الان گل و بلبلیم🤓🌹😘
دارم پستاتو به ترتیب می خونم، اینو دیدم یخ کردم!!!!!!!!
خدا رو شکر که بخیر گذشت
پوووووف
پاسخ:
خیلییییییی اتفاق بدی بود😌😌یادشم میفتم ناراحت میشم.
خداروشکر عزبزم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی