💞عشق جان است و عشق تو جانتر جانان...💞

با تو خوشبخت ترینم😍😘

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿۵۱﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ ﴿۵۲﴾

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

سفر عشق🙏🏻😍

شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۲۷ ق.ظ

سلام دوستای مهربونم.

الان ساعت ٦صب یه روز خیلییییی سرد زمستونیه که من دارم مینویسم☺️. تو ماشین بابا نشستیم . طفلی بیدار شد ما رو برسونه فرودگاه.عازم مشهدم اگه خدا بخواد.😍😍😍❤️❤️❤️

امتحانامو دادم که خداروشکر جز اولی که خیلیییی سخت بود بقیشو خوب نوشتم.🤓 یکی از شبای امتحان م همکلاسیم گفت مرضیه شما ازدواج دانشجویی مشهد رفتین؟که من گفتم نه و اونجا استارت شوق و ذوق من بود.اونجا برامون هتل و جشن اینا میگیرن.فقط رفت و آمد به عهده ی خودمون. استادم کمکم کرد دیقه نودی ثبت نام کنم و خداروشکر زمانشو انداخت قبل از ١ اسفند که قبل از آموزشی آقاییم باشه🙏🏻 ازش ممنونم واقعا. بعدشم که مونده بودیم علی ماشین باباشو بیاره یا با هواپیما بریم که مامان آقایی ز زد و گف ماشین خطرناکه،جاده ها یخ زدن. بلیط بگیرین. دیگه تصویب شد که با هواپیما بریم. هرچند من خودم تو این سرما و یخبندون که پشت سر هم پروازا لغو میشه از هواپیمام میترسم😭❄️اما خب بهترین گزینه بود تو این شرایط. 

چند روزی که گذشت اصصصلا خواب درست و حسابی نداشتم💆🏻 شوهرخالم عمل کرده و خونه ما استراحت میکنه. اتاق ما گرمه و کلا اونجارو براش مرتب کردن. من کل دیشبو ٢ساعت خوابیدم. 🤐

دیشب با خانواده دختر خالم که همیشه پایه بیرونن و دختر داییم و نامزد جدیدیش رفتیم استانبول. شب خاطره انگیزی بود.کلی سر به سر هم گذاشتیم و خندیدیم. کل دیروزمم رو پروژه بودم. و دیشب ساکمونو بستم.💍💄🕶👗👔👖 کاپشن پالتوهامو دانشجویی برداشته بودم که صب فانینا اومد مشاوره داد بابا چادر میپوشی واسه هتل لباس مباس ببر. منم کاپشنامو دراوردم و عوضشون کردم🙊

من و آقایی نذر کرده بودیم که اگه به هم برسیم بریم مشهد دوتایی. تابستون با خانواده رفتیم...ولی مطمئنم این سفر یه چیز دیگس. امام رضا جونم خودت مواقب عشقمون باش🙏🏻 و همه جوونا رو خوشبخت کن.و به زندگی دلگرمشون کن.🙏🏻❤️مرسی که همیشه کنارمی و وقتی انقد دلتنگتم منو میطلبی💝 این اولین سفر دونفره من و عشقم با همه. همیشه دوس داشتم اولین سفرمون دقیقا اینجوری باشه🌂🎒👢 تو فصل سرما و مشهد و دوتایی و ...ایشالا همه جوونا به خواست دلشون برسن.

چن شب پیش رفتیم پیاده روی با آقایی...رفتیم پارک نشستیم کلی عشقولی شدیم و پیراشکی و کاپیچونو  از بوفه پارک خریدیم و خوردیم. برگشتنی برفم میبارید... شب قشنگی بود. همون شب ترس تو دام خونه کرد:(( اگه علی بره سربازی و پیش من نباشه یا تو مدت آموزشیش من هیچ دلخوشی ای ندارم😥 کلی دلداریم داد که میام بهت سر میزنم...😭😭ولی میدونم که دیوونه میشم . دوس ندارم قبل سفر موج منفی بنویسم. دوستان دعا کنین زود بگذره

دیگه که آهان برا انتقالی کارم به کرج و شهرای اطرافش یه اقداماتی کردم. قولای مساعدی دادن. میخوام یه عالمههه دعا کنم درست بشه و بیام اینجا🙏🏻🙏🏻

وای یهو دل درد و حالت تهوع بدی گرفتم .برم کم کم

دوستای مهربونم برا همتون کلییی دعا میکنم اگه قابل باشم. ایشالا بطلبه خودتون برین(آرزو جونم) مخصوصا شما که انقد دلت تنگ شده.شمام منو فراموش نکنین

۹۵/۱۱/۱۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
مری مریا

نظرات  (۶)

سلام عزیزدلم ^_^
سفر به سلامت گُلم :)
برف هم که میآد دیگه حسابی خوش میگذره...

آخی سربازی خیلی بده :(
واقعاً چیز مزخرفیه...
انشالله که چشم بهم زدنی بگذره براتون و اذیت نشین.

پاسخ:
سلام یاسی جونم
مرسی خانومییی😘
اوهوم هوا سرد و برفیه
ایشالا قسمت شما بشه با عشقتون برین
خره اصن😕☹️
ایشالااااا😍😍😘😘
عزیز دلم ^-^ چقد براتون خوشحـالم ، ایشالا که بهتون خوش بگذره حسـابی :*
مسافرت دوتایـی خوبه حالا فرقی نمیکنه کجـا باشه ...
میگم ـآ ، همسرتون سربازی نرفته ؟! بعد این دوسال سربازیش رو میخواید عقد بمونید و بعد عروسی بگیرید ؟! 
راه نسبتا سختیه ولـی دعا میکنم که با عشق براتون ساده و شیرین تر شه ، هر چند فک کنم سربازای متأهل یه مزیت ـآیی دارن نسبت به مجردا :)
پاسخ:
مرسیییی راسینال عزیزم💃🏻💃🏻😍😍
دقیقا منم عین تو فک میکنم. مسافرت دوتایی واقعا میچسبه🙊ایشالا شمام زودی با عشقتون بربن💃🏻
نخیر متاسفانه نرفته. شرایط ما بخاطر یه سری مسائل که من خواستگار داشتم و ... یه جوری شد که نمیتونستیم تا بعد
از سربازی صب کنیم. یه جورایی مجبور بودیم خودمونو تو این مسیر بندازیم. 
بله سخته .😒دعا میکنم زودی بگذره. مرسییی مهربون خانوم❤️😍
اره دارن، سه ماه کسر میشن و بقیشم محل سکونت همسرشون میفتن☺️
سفر بی خطر عزیزم ایشالاااااا کلی بهتون خوش بگذره قطعا خاطره اولین سفر دو نفره اتون تا ابد تو ذهنتون میمونه پس تا میتونید خوش بگذرونید
التماس دعا...
پاسخ:
مرسیییی ترکان جون مهربونم❤️ اوهوم میدونم🙊🙊🙊
یه یاد شما دوستای نازنینم هستم😍
سلام قشنگ ِ من
خییلی خییییلی مواظب خودتون باشید و حسابی دوتایی خوش بگذرونید عزیزدلم
التماس دعا
پاسخ:
سلااام عزیز دلممم
جشم عزیزم حتما.
به یادت هستم و برات دعا میکنم از ته ته دلم
چرا رمز دار شدی دختر ؟!
پاسخ:
اینجوری بهتره عزیزم.
راحت تر مینویسم و با خیال راحت
میام رمز میدم خدمتت😘
سلام قشنگم
پست رمزی برای خودته؟
حالت چطوره؟
عنوان پستت رو که خوندم دلم گرفت... حتما دلتنگ شدی...
الهی دورت بگردم
کاش حداقل یه طوری بشه که این مدت دوری از هم براتون آسون تر بگذره
پاسخ:
سلام به روی ماهت عزیزم.
خوبم خداروشکر، رمز دادم عزیزم.
فدای دلت. ببخشید که ناراحتتون کردم😒
خدا کنه زودی تموم شه این دوریا 😒

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی