💞عشق جان است و عشق تو جانتر جانان...💞

با تو خوشبخت ترینم😍😘

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿۵۱﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ ﴿۵۲﴾

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

خونه در فرمانروایی ما

سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۲۵ ب.ظ

سلام دوستای مهربونم خوبین؟؟

خب از خودم بخوام بگم خوبم خداروشکر. دیروز از دانشگاه برگشتم و یک شنبه دوتا امتحان داشتم😞 دوشنبم یدونه😣 امتحانا یک شنبه مکالمه و بیان داستان شفاهی بود☺️ اونا خوب بود راحت بود. ولی من از لحظه ای که امتحان دادم تا ٣نصف شب داشتم فرم کارورزی مینوشتم و خدا کمکم کرد که دوشنبه به موقع تحویل دادم😑😱 صبحشم ٧بیدار شدم رفتیم سرکلاس و با بدبختی چند نمونه نامه خوندم چون ساعت ١١بعد کلاس امتحان نامه نگاری داشتیم. خب بعدشم که زودی اومدم کرج با مترو. آقایی با ماشین جدیدی که برا باباش خریدن اومد دنبالم😇 پلاک نداشت و تا اینجا همش استزس داشتم😔

دییییگه آها دیدم لیزر زیر بغلم داره تموم میشه. شروع کرزم میرم یه کلینیک که همکارای آجی میرن و خیلی راضین بیکینیمو لیزر میکنم. اونجام پرسیدم مشتریاش راضی بودن. واییییی خیلییی میترسیدم و خجالت میکشیدم ولی خب ارزششو داره🙈🙊

هفته پیش تولد شوهر دختر خاله بود که من صبش رفتم بازار و یه کاپشن رنگ روشن و یه پالتوی سنتی خریدم برا مهمونیم.شبش با آقایی و آجی بزرگه رفتیم کلییی زدیم و رقصیدیم.💃🏻 

الانم یکی از اقوام فوت شده و مامان و بابا و داداشی رفتن شهرستان. خونه در اختیار من و آقایی و آجیاس. دیشب دست به کار شدم و کلییی دسرای متنوع گذاشتم تو بخچال که تا الان  دو وعده خوردیم و عالیییی شدن🤗  دیشبم من ساندویچ سبزیجات با کالباس درست کردم که شورشده بود😖

شبم مهمون آجی فانیناییم یا یه رستوران و سفره خونه یا فست فود و سفره خونه. قراره خودمون انتخاب کنیم... من که فست فود دوس دارم😛

آها الان فرجه ام و تا دو بهمن امتحان ندارم. اگه پلاکای ماشین تا فردا برسه من و همسری میریم خوزستان. پنج شنبه چهلم عمه ی خدابیامرز همسریه🙏🏻اگه نه که نمیرسیم. شاید همینجوری رفتم یه سر زدم☺️

دوستون دارم و به خدا میسپارمتون.😘😘

۹۵/۱۰/۲۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
مری مریا

نظرات  (۴)

۲۱ دی ۹۵ ، ۱۶:۳۶ سارا میم
به به سلام دوست جونم 😍😍
 واقعا ارزش دارع ک داری میری لیزر .بدممممم میاد از این موهای بیشور 😁😁😁😁 من انشاله بعد زایمان میرم خخخخ 
خریدات و ماشین جدیدم مبارک 😍😍 انشاله ماشین خودتون 😍😍😍
 خونه خالی و ....😁😁😁😜ابجیارم بفرس برن 😁😁
پاسخ:
سلااااام فرزانه جونیم 
اوهوم خیلی خوبه .سالها راحت میشی.منم از مو متنفرم😖کاش اصن وجود نداشت
ایشششالا خوب کاری میکنی.دیگه خیالت راحت راحت میشه.
مرسییی عزیزم،لطف دارییی🙏🏻🌹😍
خخخخخ😂😂عالییییه اصن.حیف اینا دک شدنی نیستن😒
سلام عزیزدلم
ووییی توو دو روز سه تا امتحان؟! خدا قوت واقعا
خونه خالی منم خیلی دوست دارم! مخصوصا اگه پایه ش هم باشه.... واسه خوش گذرونی عالیه
ماشین جدید پدرشوهر مبارک... کاپشن و پالتوی شما هم مبارک، الهی با دل خوش استفاده کنی
ووویییی دسرای متنوع... به به..... نوش جونتون
ان شاءالله خوزستان هم خوش بگذره قشنگم
یه عاااالمه بوووس و بغل
پاسخ:
سلام مهربون خودم.
بله دقیقا 😒 خداروشکر به خیر گذشت.
اصن عالیه . دقیقا باب خوش گذرونیه.
مرسییییی دوست جونیم.
بله من با اینکه فعلا خیلی غذاهاروبلد نیستم. ولی دسر رو خیلی زیاد درست میکنم🙈
اوووم فعلا که از پلاکا خبری نشده و ما نرفتیم😒
😘😘 منم یه عااالمه بوس و بغل 
منم خیلی دوست دارم برم لیزر ولی هم میترسم از دردش هم خجالت میکشم
توکه دوره لیزر زیر بغلت تموم شده راضی هستی؟کلن ریشه کن شدن؟
ایشالا همه امتحانات با نمره خوب پاس میشن
ماشین جدید پدر شوهر مبارک
پاسخ:
دقیقا منم اولا خیلی سختم بود. اصن دکتره متوجه تپش قلب و استرسم شده بود. ولی خب واقعا ارزششو داره.
من یکی دو جلسه دیگه مونده. با این وجود خیلییی خوبه خداروشکر از نتیجش راضیم. ضمنا تموم نمیشه باید مثن ٨ماه ی بار یه سال یه بار برا ترمیم بری.
مرسیییی دوست مهربونم. امییییدوارم🙏🏻🙏🏻❤️❤️
😘😘عزیزم،لطف دارییی
سلام عزیزم خوبی؟
خسته نباشی از امتحانات.
لیزر کمی درد داره درسته؟
پاسخ:
سلام گلم مرسی خوبم.شما خوبی؟؟؟
ممنونم زنده باشییی💐
اوووم زیر بغل که آره یه کوچولو درد داره. ولی بیکینی رو پماد سرکننده میزنم خیلی حس نمیکنم. درحد سوزن سوزن آروم😇

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی