💞عشق جان است و عشق تو جانتر جانان...💞

با تو خوشبخت ترینم😍😘

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿۵۱﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ ﴿۵۲﴾

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

یلدا و تولد

جمعه, ۳ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۱۱ ق.ظ

سلام عزیزانم خوبین خوشین؟؟☺️

خبببب جمعه هفته گذشته همسری اومد و شنبه صبح رسید پیش من.😍البته شب قبلش من اون پست خیلی غم انگیز چند خطی رو گذاشتم و به همسری گفتم نیاد اینجا و بره خونه داییش.ولی صب که شد همسر اومد پاینن و ز زد بیا وسایلتو تحویل بگیر.کلی نونای خوشمزه و پیراشکی برام اورده بود و یه سری امانت و لباس و کتاب آجی و بابا. پاینن گریم گرفت و راضیش کردم بیاد بالا. مامان علیم اومده بود و کرج بود که شنبه بعد از پیاده روی با مامان و بابا رفتیم خونه دختر داییش دیدنش. چون من فردا صب خیلی زود میرفتم دانشگاه علی شبو اونجا موند که از اونجا بره تهران.هرچند که بازم من ناراحت شدم 😒آخه دلم میگیره نباشه خب. 

یه شنبه صب رفتم و دوشنبه هم ساعت١علی پیامداد نزدیک دانشگاهم😳اصصصلا فکرشم نمیکردم بیادااا.این همه راه و ترافیک و...٣ساعتم زودتر طفلکم رسید.خلاصه منم زودتر کلاسو پیچوندم و برگشتیم.🙊کلیم تو راه لاو شدیم.

٣شنبه صبحم رفتیم مهستان برا تولد دختر دخترخالم که شب یلدا بود کادو خریدم یه جعبه موزیکال و آقاییم برای اولین شب چله ای  من یه دسبند چرم که فرشته طلا روشه از مهستان خرید و یه بند انگشتی سیبیل که ست پابندمه🙊 البته اول من پارسال برا ولنتاین دستبند چرم با سیبیل خریدم. خب دیگه اینجوری شد که کم کم ست کردیم☺️. شبم که قرار بود بریم خونه عزیزجون هم تولد نوش هم شب چله ای ... من یه لباس سفید پوشیدم و موهامم مرتب کردم و یه آرایش ملایم با رژ زرشکی💋 خیلییی خوش گذشت .رقص و بزن و بکوب و...  اونجام کلی یاد پارسال افتادیم که حافظ پارسال فقط برا من خوب دراومد و من دوماه بعدش نامزد کردم🙈 کلیم سر به سر دخترا گذاشتیم و خندیدیم. 

دییییگه که چهارشنبم صب با علی رفتیم برا دسرایی که میخواستم درست کنم خرید کردم. شبش پاناکوتای زعفران و پیتزا نودل درست کردم. خیلی خوب شد خداروشکر🙊🤗

دیروز صبحم با آقایی رفتیم سینما و سلام بمبئی دیدیم. از تو خونه نشستن بهتر بود ولی طبق معمول خیلیم قشنگ نبود.عصریم با آجیا و دختر همکار بابا و دخی خاله اینا زدیم بیرون و رفتیم سفره خونه.ساعت ١٢بود برگشتیم.

آها یه نکته جالب جدیدا همه بهم میگن موهات روشن شده😄 دختر خالم باورش نمیشد رنگ نکردم پشتشو.😝😝😝خب من موهام مشکی مشکی نیست و حتی بچگی خرمایی روشن بود و به مرور تیره شد.اما تو عکس تیره ترم میشه.

مواظب خودتون باشین .زمستون خوبی رو براتون آرزو میکنم.دلتون گرم و لبتون خندون😘😋

۹۵/۱۰/۰۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
مری مریا

نظرات  (۵)

۰۳ دی ۹۵ ، ۱۰:۴۶ سارا میم
سلام عزیزم 
چ روزهای عالی داشتی 😍😍😍
مگه ولنتاین کی بود ?😧😧😮
 سلام بمبئی شنیدم عالی نیس ولی گریه اوره ☺
پاسخ:
سلام به روی ماهت عزیزم 
اوهوم هفته خوبی بود🙊 ایشالا همه روزای عالی رو کنار عشقشون تجربه کنن
اووووم ولنتاین پارسال من برا آقایی دسبند خریدم،ایشون یلدای امسال😋
اوهوم آخراش غم انگیز بود 😒
۰۳ دی ۹۵ ، ۱۰:۴۷ سارا میم
اها ببخشید نوشتی اولین شب یلدا .من اشتباه متوجه شدم 😁😘
پاسخ:
فدااااسرت عزیز دل😘😘❤️❤️
کادوهات مبارکت باشه عزیزم ایشالا به خوشی استفاده کنی ازشون.
سلام بمبئی خوب نبود؟من خیلی تعریفشو شنیدم که
پاسخ:
ممنونم خانمی خیلیییی لطف دارییی.
ایییی نه زیاد.محتواش چیز خاصی نبود.بعضی سکانسای قشنگ داشت.
سلام مری مریا جونم
دستبند مبارکت باشه قشنگم
خدا رو شکر که خوب بود و خوش گذشت
من عاشق این دورهمی هاتون هستماااا اصلا حسودیم میشه شدییییید، کاش منم بودم منو هم با خودتون می بردین دور دور (آیکون یه هدیه ی حسود طفلکی ِ شرمسار همراه با نیشخند)
خییییلی مواظب خودت باش و نذار غم توو دلت خونه کنه، این دلخوری ها نمک زندگیه
الهی که خیلی زود میرید زیر یه سقف و حسابی خوش میگذرونید
بوووووووس
پاسخ:
سلام عزیییییز دلممممم
مرسییی خانمیییی لطف دارییی
😍اییییی جااااان،جای شما بسیاااار خالییی.الهییی بگردم هرررروق مایل بودی در خدمتت هستم با کمال میل😇 وویی عاشق آیکوناتم .دشمنت شرمسار باشه.
اوهوم زود گذره...خدا کنه هیچوقت شیطون گولم نزنه و همیشه قدر زندگیمو بدونم.
ممنونم از این همه انرژی مثبتت 
بووووس😘😘😘
سلام عزیزم
یلدات میارک
پاسخ:
سلام بهامین جان.
مرسی همچنین🌹❤️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی